torsdag 23 juni 2011

1-inför

Okej, detta är toppen. Har just insett hur lätt det är att dela internet med telefonen. Varför lägga 400 i månaden på internet i lägenheten, när jag går runt med det i fickan för jämnan? och så bra det blir i sommar sen att jag smidigt kan ta med mig bloggen vart jag än går. Vart jag än går...jag ska resa. Inte på några äventyr egentligen, men jag kommer vara i rörelse mest hela sommaren. Som sig bör, kommer mitt arbete springa ur det kort jag fått: TA INTE RAST, ÄT LUNCH PÅ DIN PLATS. 


Första handledningen:
Mitt kort talar förutom om lunchen och tiden kring intaget av måltiden om aktivitet och ständig rörelse. Att hålla igång och göra söker. Att göra saker på uppdrag. Att se sina ritualer/tillföra nya. Att anteckna/dokumentera: Kartlägga. Att vara på resande fot som Linné. Att vara fri som de första kvinnliga pionjärerna. Det kan verkligen bli något dethär, och jag tycker det är så roligt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar