onsdag 28 september 2011

Hej på er!

Jag har märkt att sen jag vann tävlingen hos Calinas har statistiken skjutit i höjden här på bloggen och jag har ett jämnt antal läsare varje dag, jätteroligt! Hej på er!

Om det var någon som råkade in här på bloggen nyss så såg den kanske lite konstig ut. Det var för att jag provade bloggers nya "dynamic views" men jag gillade inte upplägget för när jag väl hade valt en typ av dynamisk layout så kunde läsarna ändå välja bland tio olika sätt att se bloggen på. Nej nej nej, kontrollfreak som jag är så gick jag tillbaka till det gamla, än så länge i alla fall. Jag som hade tänkt att detta skulle bli ett inlägg om något annat måste snart rusa ner till HDK för att möta upp plugg-gänget. Nu är det bara två dagar kvar till tentan!

Gårkvällen gick åt att sitta och klippa ut bilder till mitt tenta-spel. Nu ska vi nog klara det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar