tisdag 19 juli 2011

Efter två veckor på vägarna är vi nu hemma i vårt bo igen. 2 av 4 åtminstone för katterna är fortfarande på kattkollo. Väl hemma möttes jag av känslan att komma in där det luktar som det ska fast med nytt och spännande framför sig. För vid fötterna låg vacker post, åh så vacker! 
I bilen på väg hem klurade jag på mitt arbete. Inte på vad sjutton jag gör, för det vet jag nu. Jag klurade på vad jag ska göra med vad jag har kommit fram till. Jag kom då på en punkt i Camillas ebrev som jag trängt bort och det var Tärningsspelaren! Jag måste fixa boken snarast och se vad kurslitteraturen kan ge mig nu. Spännande är det när man kört fast och nästintill i förväg vet vägen ur. Spännande, för att man inte vet hur den ser ut. Vägen ut. 

Jag funderade på vad jag ska göra med det jag kommit fram till och efter att jag läst min post så tror jag att jag kan vara något på spåret. Nu ska jag svara. 

Ps. Frågor inför handledning/ämnen jag vill diskutera: (Kan fyllas på fram till handledningen) 

*När är processen resultatet? Någon som har exempel på konstnärer som gestaltningsmässigt ställer ut sin process? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar