fredag 20 maj 2011

Kan vi ha redovisning snart eller?

Det är lite som instruktionen för vad man ska göra om något händer med flygplanet. Sätt först väst och andningshjälp på dig själv, sen hjälpa andra. Så länge vi fixar förutsättningarna för vår egen utställning så ordnar sig helheten. Den som behöver hjälp får hjälp av den som är först ut. 

Hellre jobbar jag in i det sista med mitt arbete, och glömmer utställningen tills sista stund. 

Fast just nu känner jag mig urholkad. Som en urvriden trasa som inte kan droppa mer. Jag är trött samtidigt som jag har fått ny energi till väldigt mycket mer, annat. Jag vill visa vad jag kommit fram till och ur detta gå vidare med webshopen. Företag. F-skattsedel. Skatteverket. åh, det är spännande. 

Idag har jag satt de virkade dukarna mot kroppen. Jag funderade på olika lösningar, testade framför spegeln. Hjärtats plats kändes bra. Livbojen är borta, och in kommer mrs Rose. 



 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar