tisdag 29 november 2011

Tänkar-tisdag med mycket gjort!

Sena kvällar, korta nätter och så upp tidigt när frukosten står serverad. Lite sådär är det just nu. Lite sömn och mycket att göra. Fast bara roligt, förstås...förutom en bra kalender, kladdad i med fem sorters pennor så har jag behov av att prioritera och ändra i den. Som idag när jag prioriterade att vara längre i ateljén och inte gå på en föreläsning...då tog prioriteringen verkligen ut sin rätt. Dels genom mer tid för fix inför invigningen på söndag, men också för att jag kom på kanske världens bästa idé...i alla fall för mig och min framtid. 


Yes. En tänkar-tisdag helt enkelt. Imorgon blir det en flängar-onsdag kan jag tänka mig för imorgon är en såndär dag då väldigt mycket spretar och man dessutom behöver ordna en del saker inför sista produktionen till Söndag. Det blir en tur till Panduro och Åhléns efter föreläsning och lunchdate, sist (men inte minst, eller jo i ålder...) så ska jag passa lilla N. Tur att jag har någon som håller ner mig på jorden när jag svävar iväg med alla mina idéer och projekt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar