fredag 4 november 2011

Posttentamsk tid inleds nu

Ja, så var tentan skriven för denna gång och sju kilo information har äntligen kunnat släppas ifrån axlarna. För en vecka sen gick jag in i det mörka tentaträsket varför det inte har hänt avsevärt mycket här på bloggen sen dess, tja, ingenting faktiskt. Så nu tänkte jag se över vad som varit.

I lördags var jag och tjejerna och tittade till vår ateljé för första gången sen vi fick nyckeln. 

Maria såg någon hon kände. Vi har stora fönster och högt i tak!

Bex funderar hårt på något jag inte vet vad det är, kanske något om glasförsäkring? 

När vi tyckte att vi fått nog med funderande begav jag och Bex oss hem till henne för att göra vid oss, vi skulle ju till Hannas firande! 

God mat, gott efteråt och gott till och fina presenter som man själv velat ha, mycket trevlig kväll!

Inget avrundar väl småtimmarna som att vinna quizet? (Quizet som för övrigt hade de bästa frågorna, där alla utgick ifrån ett årtal med 81 (för att inte skriva ut hur mycket Hanna fyllde...) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar