måndag 24 januari 2011

Kulturdagar i Maj

Idag introducerades vi för det kommande projektet på Schillerska - kulturdagarna. Tillsammans har vi en dag att hålla i lektioner/workshops/happenings för gymnasieeleverna. Som inspiration eller kom-i-gång så blev vi idag indelade i grupper och skrev ihop låtsas-lektioner vilket i min grupp resulterade i en lektion som jag och Hanna kommer testa på min VFU-plats. Mer om det ska man nog inte skriva om i sin blogg så jag lämnar det vid att det nog blir grymt givande att vara två om ett projekt.

Introduktionen var givande och peppande. Innan introt hade jag varit lite skeptisk inför uppgiften för att jag hade en annan bild av det hela. Jag trodde att en hel vecka var vigt åt projektet och att vi skulle vara ensamma om att hålla i timmarna. Nu tror jag det kommer att bli riktigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar